niedziela, 23 października 2016

Jak świętować urodziny? + KONKURS


 Czyli kończę 28 lat. A właściwie już skończyłam - w zeszłym tygodniu. Urodziny przypadły w sobotę, co pozwoliło nam świętować już od samego rana - a to właśnie w sobotę się urodziłam - co uczyniło ten dzień jeszcze bardziej wyjątkowym! 



Pobudka z samego rana, jeszcze przed wschodem słońca. Moc całusów i przytulańców - czyli to, co kocham najbardziej - a czego mąż mi nigdy nie żałuje (no chyba, że się ze mną droczy). Seria kopniaków od Małego Chłopca (zapewne symbolizowały klapsy). Aromatyczna kawa podana do łóżka, potem śniadanie na naszej białej tacy. Ciasto darowaliśmy sobie w tym roku, żadne z nas nie miało ochoty.




Przed południem Marcin wybrał się na zakupy, a ja miałam czas dla siebie. Czas na pomalowanie paznokci i kakao z Nick'em Cave'm. Dzwonili najbliżsi - wszyscy składali życzenia. 

Miłe to bardzo, gdy inni pamiętają - dziękuję!

Potem dostałam piękny prezent - eleganckie, długie perły. Jestem zachwycona i od tygodnia zakładam je przy każdej nadarzającej się okazji!

Mam wspaniałego męża...








KONKURS

A skoro o prezentach mowa - to może też chcielibyście coś dostać? Nie będą to co prawda perły, ale mam uroczy zestaw drewnianych guzików w pastelowych kolorach. Zestaw zawiera 5 wzorów po 10 sztuk i możecie go zobaczyć na zdjęciach poniżej. Komu się przydadzą guziki?




Zestaw otrzyma jedna osoba, której praca (komentarz) spodoba nam się najbardziej. W skład komisji wchodzą Made by Wife (czyli ja), Moje Kochanie i Mały Kangurek (kopniaczki decyzyjne mają decydujące znaczenie!).



Co  należy zrobić?


1. W komentarzu pod plakatem konkursowym wklej zdjęcie ciasta urodzinowego. Nie koniecznie musi to być tort - liczy się kreatywność! Napisz też skąd ciasto się wzięło, opisz nam jego historię (z przymrużeniem oka).

2. Polub mnie na funpage FB i udostępnij zdjęcie konkursowe.

3. Miło będzie, jeśli zaprosisz kogoś do wspólnej zabawy.

4. Możesz także dołączyć do mojej grupy na Google +, którą znajdziesz na dole strony (nie jest to obowiązkowe).

Konkurs trwa od 23 października do 6 listopada 2016 roku. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia konkursu. Zwycięzca ma trzy dni na skontaktowanie się ze mną w sprawie wygranej.

Zapraszam Wszystkich do zabawy i życzę powodzenia!




Zwycięzcą konkursu zostaje:


AGATA SIEWRUK


Gratulacje!





Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest Made by Wife.
2. Sponsorem nagrody jest Made by Wife.
3. Jedna osoba może dodać tylko jedno zgłoszenie.
4. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać poprawnie zadanie konkursowe.
6. Konkurs trwa od 23.10.2016 r do 06.11.2016 r do godziny 23:59
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni roboczych od daty zakończenia konkursu.
8. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca ma obowiązek podania organizatorowi swoich danych teleadresowych (adres dostawy, nr telefonu oraz adres e-mail) poprzez wiadomość e-mail  ( made.by.wife@gmail.com ) lub poprzez wiadomość prywatną na fanpage strony Made by Wife w ciągu 3 dni od daty publikacji wyników na stronie organizatora. W przeciwnym razie jury wyłoni kolejnego zwycięzcę.
9. Zwycięzca konkursu nie ponosi żadnych opłat manipulacyjnych związanych z przesyłką.
10. Wysyłka nagród przez sponsora możliwa tylko na terenie RP.
11.Organizator i sponsor konkursu nie ponoszą odpowiedzialności za nie dostarczenie przesyłki w przypadku podania przez Zwycięzcę nie prawidłowych danych teleadresowych.
12. Zwycięzca konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie przez organizatora oraz sponsora swoich danych osobowych na potrzeby konkursu i w związku z wykonaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Zwycięzca ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawy.
13. Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Uczestnika.
14. Reklamacje należy składać na adres made.by.wife@gmail.com


18 komentarzy:

  1. Spóźnione życzenia urodzinowe! Pomyślności! :) Takie kameralne urodziny bywają przyjemne. Miłej niedzieli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego a uczestnikom w konkursie życzę wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Ciebie także zapraszam do zabawy! Jest dużo czasu aby coś upichcić :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego ;) Ja ostatnio zrobiłam pierwszego w życiu torta, więc może wezmę udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam! A ciasto wcale nie musi być tortem, liczy się kreatywność :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł na konkurs i... urocze guziki :) Tobie życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Mnie one też zachwyciły - uwielbiam pastele :)

      Usuń
  5. Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego :) Ja za miesiąc obchodzę swoje 27 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat rówieśniczko wkrótce i ja będę mieć urodziny :) perły są ponadczasowe, będą ci służyły latami :) A guziczki urocze, ale obecnie nie mam okazji ich wykorzystać, powodzenia życzę więc innym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam G+, czy nadal mogę wziąć udział w konkursie? Dodałam fotkę na fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak - ten podpunkt nie jest obowiązkowy podobnie jak zaproszenie znajomych do wspólnej zabawy... Mój błąd, już robię poprawkę i proszę o wybaczenie - pierwszy raz organizuje konkurs! Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego☺ A perły są piękne. Mąż się postarał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego☺ A perły są piękne. Mąż się postarał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego - takie urodziny to jest to:)

    OdpowiedzUsuń