sobota, 30 kwietnia 2016

Początek, czyli muszę się przedstawić




Miło mi, witam w moich skromnych progach. Na imię mam Agnieszka! 





Niektórzy mówią do mnie córcia, inni siostrzyczko, a jest nawet taki Pan, który nazywa mnie Skarbie. Jutro zaczyna się maj - a my planujemy zacząć nowe życie. My - to znaczy ja z moim mężem - Najdroższym, Jedynym,  Ukochanym.


Ja natomiast postanowiłam kolekcjonować wspomnienia. Myśli i fotografie z tej długiej drogi, która nazywa się życiem. Przed nami trudny czas. Były Wielkie Wahania, po nich Wielkie Decyzje. Teraz czas na Wielkie Pakowanie i Długą Podróż. Pewnie jeszcze wiele Wielkich, Długich i Trudnych przed nami, ale liczę też na Piękne, Wesołe i Szczęśliwe.


Będę tutaj żyć, kochać i sprzątać. Będę uwieczniać dni i uśmiechy aby móc do nich wrócić kiedy będzie mi ciężko. Niech to będzie mój album, mój i Jego. Nasze życie w pigułce. Czas start!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz